Tuesday, May 13, 2008

Butterfly - Angkasawan

Download Angkasawan

Angkasawan
Aku cemburu
Pengalamanmu
Mengejar mimpi
Angkasa lepas
Biar sendiri
Sepi tak singgah[1]

Angkasawan
aku selalu
membayangkannya
melihat sinar
kilauan bintang nampak di badan
alam menjelma[2]

Biarpun
Terpisah jauh
semua jiwa kau kasihi
Tak kau rasa sedikit tersisih[6]

Bawalah aku ke dunia yang baru
di mana warna biru
bukan bererti mesti tulus[1]

biarkan aku mencari bintang baru
yang takkan pernah jemu
cuba nak maju[3]

kiranya kau sudi
berkongsi rahsia hidupmu
buatku semua jiwa kau kasihi[9]

Biarpun
Terpisah jauh
semua jiwa kau kasihi
Tak rasa sedikit pun tersisih

{Bawalah aku ke dunia yang baru
di mana warna biru
bukan bererti mesti tulus

biarkan aku mencari bintang baru
yang takkan pernah jemu
cuba nak maju (x2)}

1 comment:

Faizal Zainal said...

Loloq punya lirik memang kaw..