Saturday, September 29, 2007

Ajai, Tunku Mimi Wahida - Kayangan (OST Kayangan)

Download Kayangan

Bukan aku tak cinta padamu,
Bukan aku tak sayang padamu,
Tapi harus ku berdiam diri,
Kerna itu yang terbaik.
Telah ku tunjuk kepadamu,
Telah ku katakan pada hatiku,
Tapi tak pernah ku nyatakanya,
Kepadamu sejujurnya.
Bukan niat untuk mengecewakan mu kasih,
Tapi kau tahu,
Cinta sukar bersama,
Kerana diriku,
Tidak dapat lafazkan kata-kata cinta.
Kita hanya bertentang mata,
Hati pun mula bicara cinta,
Cintamu dan cintaku,
Tak ada hujungnya,
Tuhan saja yang akan akhirkan cerita.
Akhirkan cerita cinta, ( cinta kita… )
Cerita cinta kayangan, ( cinta dikayangan… )
Ikut saja kata hati, ( kau dihati… )
Mungkin cinta kan bersemi, ( oh bidadari… )
Antara engkau (dan aku).
Bukan aku tak cinta padamu, (ku cinta padamu)
Bukan aku tak sayang padamu,
Ikut saja kata hati,
Mungkin cinta kan bersemi,
Antara engkau dan aku.
Cinta kayangan kita…

No comments: